Modele współpracy z bioU:
 

HURT

CROSS-DOCKING

DROPSHIPPING

Korzyści:


 4000 produktów
Artykuły w cenach hurtowych
Rabat 2 % za przedpłatę dla samodzielnie złożonych zamówień
Darmowy odbiór osobisty
Minimum logistyczne 300 zł netto
Darmowa wysyłka od 600 zł brutto
Możliwość składania zamówień przez plik CSV
Zamówienia złożone i opłacone do godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia


 4000 produktów
Artykuły w cenach hurtowych
Rabat 2 % za przedpłatę dla samodzielnie złożonych zamówień
Darmowy odbiór osobisty
Minimum logistyczne 300 zł netto
Darmowa wysyłka od 600 zł brutto
Możliwość składania zamówień przez plik CSV
Zamówienia złożone i opłacone do godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia
 4000 produktów
Artykuły w cenach hurtowych
Rabat 2 % za przedpłatę dla samodzielnie złożonych zamówień
Minimum logistyczne od 1 zł netto
Darmowa wysyłka od 600 zł brutto
Możliwość wysyłania paczek
   na własnych listach przewozowych
Zamówienia złożone i opłacone do godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia

Dla kogo?
Dla tych, którzy kupują produkty na własny magazyn sklepu.

Dla tych, którzy nie chcą lub nie potrzebują posiadać własnego magazynu.Ty zamawiasz, a my zajmujemy się pakowaniem i wysyłką Twoich paczek.
Koszt:SPRAWDŹSPRAWDŹSPRAWDŹ
Dodatkowo płatne
usługi:


Plik XML:
dla klientów, którzy chcą się zsynchronizować z bioU przez plik XML (zawiera m.in. ceny zakupu, stawkę podatku VAT, ilości, daty przydatności, opisy i zdjęcia)










Plik XML:
dla klientów, którzy chcą się zsynchronizować z bioU przez plik XML (zawiera m.in. ceny zakupu, stawkę podatku VAT, ilości, daty przydatności, opisy i zdjęcia)


Zgoda na sprzedaż w marketplace'ach:
dla klientów, którzy chcą sprzedawać na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, OLX, Empik, Medme, eBay, Morele, Ceneo, Nokaut itp.)


Dowiedz się więcej:
Czym jest cross-docking?


Jakie opłaty obowiązują
w cross-dockingu?





Czym jest dropshipping?


Jakie opłaty obowiązują
w dropshippingu?


Jak złożyć zamówienie w modelu dropshipping?




Masz jeszcze więcej pytań? Sprawdź wszystkie odpowiedzi w naszym FAQ:
SPRAWDŹ



Czym jest cross-docking?



Cross-docking, czyli prowadzisz sprzedaż bez potrzeby inwestowania we własny magazyn!


Przy zarządzaniu sklepem internetowym pojawia się pytanie “jak najlepiej zaopatrywać się w towar i dostarczać go klientom?”.
W momencie kiedy coraz częściej szukamy oszczędności, pojawia się bardzo atrakcyjny model współpracy jakim jest cross-docking.

Model współpracy cross-docking jest coraz popularniejszy w branży e-commerce, gdyż znacząco ogranicza koszty prowadzenia firmy.
Innowacja takiego łańcucha logistycznego polega na wyeliminowaniu konieczności zakupu i magazynowania produktów
i związanego z tym ponoszenia nakładów finansowych.
Nie zostaniesz z wolno rotującymi produktami, ani Twoim problemem nie będą suplementy z krótką datą przydatności.

 
Jak taka współpraca wygląda w praktyce?

Zbierasz zamówienia od swoich klientów, a następnie w naszym panelu b2b tworzysz koszyk zgodny ze swoim aktualnym zapotrzebowaniem.
W ciągu doby wysyłamy towar, a po Twojej stronie zostaje wyłącznie wysyłka do klienta końcowego.  


Gwarantujemy:

plik integracyjny XML, na bazie którego w każdej chwili Twój sklep będzie oferować tylko dostępne w sprzedaży produkty (dostęp do pliku może wiązać się z dodatkowymi kosztami)
dostęp do większości zdjęć i opisów produktów pełnej, kilkutysięcznej bazy towarowej,
plik danych pozwalający na sprawne zaimportowanie bazy produktowej hurtowni do Twojego sklepu,
sprawną wysyłkę dobrze zabezpieczonego towaru w przeciągu doby (zamówienia złożone do godziny 11:00 mają gwarancję wyjścia od nas jeszcze tego samego dnia).


Aby zacząć z nami współpracę w modelu cross-docking wystarczy, że zapoznasz się z zakładką "Zasady" i udostępnisz na swojej stronie produkty z naszej oferty, najlepiej za pomocą pliku XML.
Potem pozostaje tylko składanie zamówień na platformie b2b bioU oraz wysyłka do klienta końcowego.




Czym jest dropshipping?



Dropshipping = Ty sprzedajesz --> My wysyłamy...


… czyli jak prowadzić sklep internetowy bez inwestowania znacznych środków w magazyn i poświęcania czasu na procesy logistyczne, związane z obsługą zamówień?

Dropshipping to model logistyczny, w którym to Ty i Twój sklep odpowiadacie za pracę z Klientem detalicznym, natomiast wysyłką zamówień zajmujemy się my - hurtownia bioU.
Innymi słowy – Ty tworzysz sklep i sprzedajesz, a my robimy resztę roboty!

Sprzedaż w modelu dropshippingowym umożliwia proste i szybkie uruchomienie sklepu bez ponoszenia nakładów finansowych na zaopatrzenie i obsługę magazynu. Nie musisz się martwić ani o zatowarowanie, ani o pakowanie swoich przesyłek.

Zebranie, spakowanie oraz wysyłkę zamówienia bierzemy na siebie, dzięki czemu masz więcej czasu na promocję i rozwój swojego sklepu.

 Gwarantujemy:

dostęp do większości zdjęć i opisów produktów pełnej, kilkutysięcznej bazy towarowej,
plik danych pozwalający na sprawne zaimportowanie bazy produktowej hurtowni do Twojego sklepu,
plik integracyjny XML, na bazie którego w każdej chwili Twój sklep będzie oferować tylko dostępne w sprzedaży produkty (dostęp do pliku może wiązać się z dodatkowymi kosztami)

 

Wysyłamy Twoje zamówienia:

w gładkich, nieobrandowanych opakowaniach oklejonych szarą taśmą klejącą,
ale możemy użyć Twoich opakowań i taśm z Twoim logotypem (zapytaj o branding dla Twoich paczek),
paczki nie zawierają żadnych dodatkowych materiałów od bioU, w szczególności konkurujących z działalnością partnera dropshipping...
... ale mogą do niej trafić materiały komunikujące produkty i marki z portfolio bioU wspierając sprzedaż i rozwój oferty Partnera dropshiping

mogą do niej trafić również Twoje materiały, ulotki i gadżety (zapytaj o sampling),
co najważniejsze, wszystkie poranne zamówienia wysyłamy jeszcze dziś – popołudniowe w kolejnym dniu roboczym,
korzystamy z kurierów i z Paczkomat® InPost 24/7
ale możemy realizować wysyłki na Twoich listach przewozowych
również w opcji Allegro SMART
również w opcji paczek pobraniowych


Jak złożyć zamówienie w modelu dropshipping?



Krok 1:  Stwórz koszyk z produktami do dalszej wysyłki.

Krok 2: Dodaj do koszyka dodatkowy produkt o nazwie "Dropshipping
                  (jedno zamówienie = 1 sztuka produktu "Dropshipping").

To dzięki niemu wiemy, że to jest zamówienie, które mamy za Ciebie wysłać do Twojego klienta.

W każdym drop-koszyku powinien znaleść się 1 produkt "dropshipping" - wyjściowy koszt produktu zgodny jest z informacjami umieszonymi na stronie bioU, natomiast cena produktu może być indywidualnie rabatowana. Produkt "dropshipping" pokrywa stałe koszty związane z pakowaniem pojedynczego zamówienia (np.: karton, taśma klejąca, skropak, wypełniacze, folia bąbelkowa etc.) i stanowi dla obsługi magazynu sygnał, w jakim modelu jest realizowane dane zamówienie.

Krok 3: Dodaj do koszyka wedle woli usługi dodatkowe, takie jak: Sampling i/lub Branding i/lub Fulfillment.

Są to usługi opcjonalne. Materiały do brandingu i/lub samplingu należy uprzednio dostarczyć do magazynu bioU (muszą zostać zaakceptowane przed pierwszym użyciem). Cennik usług zgodny z aktualną ofertą w bioU, rozliczany podobnie jak Dropshipping per każde zamówienie.

Krok 4: Wybierz sposób wysyłki zamówienia.

 Wysyłka na listach bioU (koszt zależnie od wybranej opcji wyliczy system hurtowni, możliwa również opcja "Pobranie" przy użyciu etykiet bioU). Uwaga! Nawet w opcji "pobranie" dla klienta zamówienie musi być opłacone przed wysyłką.

W komentarzu do każdego zamówienia z osobna wskaż (wklej) dane swojego klienta niezbędne do realizacji wysyłki, a w przypadku wysyłek pobraniowych także kwotę pobrania! Przy Paczkomat® InPost 24/7informacje wystarczające to: numer telefonu (polski standard, numer komórkowy), adres e-mail oraz kod maszyny. W przypadku wysyłek kurierskich - należy załączyć również imię i nazwisko odbiorcy, nazwę firmy (jeśli paczkę nadajemy na adres firmowy) oraz dokładne dane adresowe.  W przypadku braku danych telefonicznych/mailowych bioU uzupełnienia dane wysyłkowe mailem/numerem komórkowym dropshipera. To po stronie Partnera w tej sytuacji leży zadbanie o przekazanie końcowemu odbiorcy danych niezbędnych do odbioru zamówienia.

              albo

 Twój list przewozowy (bioU czeka z realizacją zamówienia na Twój list przewozowy). Pamiętaj, że to Ty musisz zadbać o zabezpieczenie odbioru przesyłek z lokalizacji bioU (kurierski pick-up). Tworząc etykietę do automatów Paczkomat® InPost 24/7 wskaż maszynę nadania WAW105M - to nasza maszyna nadawcza i odbiorcza. W komentarzu do każdego zamówienia z osobna wskaż (wklej) dane swojego klienta i/lub maszynę, w której paczkę odbierze Twój klient.

Jeśli paczka ma zostać nadana na Twoim liście przewozowym etykieta w odpowiednim formacie (dopasowana do drukarek typu "Zebra" - w uproszczeniu format 1/4-ta kartki A4) powinna zostać załączona do systemu już na etapie składania zamówienia.
Paczki odbiera od nas kurier i/lub zaprzyjaźniony punkt POP, ale zawsze dobrze mieć opcję włożenia jej do maszyny PPaczkomat® InPost 24/7, dlatego we wszystkich systemach ustaw "Samodzielnie nadam paczkę w paczkomacie" i wstaw właśnie WAW105.
O podjęcie przez kurierów wysyłek (tzw. pick-up paczek) opartych o listy przewozowe Partnerów z magazynu bioU zadbać musi Partner i zlecić odpowiednie podjęcie przesyłek z uwzględnieniem lokalizacji i dostępności czasowej bioU.

Na ten moment bioU może zaproponować, że do odwołania we własnym zakresie obsłuży podjęcie paczek kurierami firm:
DHL, UPS, DPD, InPost oraz ORLEN Paczka.



Krok 5: Zamówienie jest konfekcjonowane po księgowaniu wpłaty.

Dla stałych Partnerów możliwa realizacja na bazie przesyłanych potwierdzeń bankowych przelewu oraz opcja przedpłat z góry - jedna wygodna faktura w cyklu miesięcznie.

Krok 6: Pakowanie i wysyłka zamówienia.

Zamówienia opłacone do godziny 11:00 realizujemy tego samego dnia :)

Deklarujemy zwrot pobrań dla zamówień COD najpóźniej do 7-miu dni roboczych od chwili otrzymania zwrotów z firm logistycznych. Te z kolei deklarują terminy 1,5-2,5 tygodnia od chwili doręczenia paczki do odbiorcy końcowego na wykonanie zwrotu środków na nasz rachunek bankowy.