- Supplements
- Cosmetics
- Essential oils
- Recommended for
- Aura Herbals
- Aurospirul
- BetterYou
- Bio-Kult
- BioSil
- bioU
- BioVit’am
- Biowen
- Boca Botanica
- Carlson
- Cha da Saude
- Cyanotech Co
- Dermash Cosmetics
- Desire Labs
- CureSupport
- Doctor's Best
- Dr. Enzmann MSE
- Dr. Mercola
- EkaMedica
- Enzymedica
- Garden of Life
- Good Game Labs
- Grassberg
- Green Origins
- HempKing
- Hepatica
- herbovita
- Himalaya
- Holistic
- Holland & Barrett
- Intercell Pharma
- Jarrow Formulas
- Kenay
- Kiki Health
- K&K BIO+
- Sanct Bernhard
- Laboratoires Phytoceutic
- Labs212
- Life Extension
- Natrol
- Navigator
- Nordaid
- Nordic Naturals
- Norsan
- NOW Foods
- NOW Pets
- Oregano Chaldikia
- Osavi
- Ölmühle Solling
- Panaseus
- Pharmatica
- Puritans Pride
- Quicksilver
- Rainforest Foods
- Seeking Health
- Solgar
- Swanson
- Symbiotics
- T. A. Sciences
- Tierlieb
- Tisserand
- Together
- Trace Minerals
- UNS
- Yango
Modele współpracy z bioU:
HURT | CROSS-DOCKING | DROPSHIPPING | |
Korzyści: |
| ✔ 4000 produktów ✔ Artykuły w cenach hurtowych ✔ Rabat 2 % za przedpłatę dla samodzielnie złożonych zamówień ✔ Darmowy odbiór osobisty ✔ Minimum logistyczne 300 zł netto ✔ Darmowa wysyłka od 600 zł brutto ✔ Możliwość składania zamówień przez plik CSV ✔ Zamówienia złożone i opłacone do godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia | ✔ 4000 produktów ✔ Artykuły w cenach hurtowych ✔ Rabat 2 % za przedpłatę dla samodzielnie złożonych zamówień ✔ Minimum logistyczne od 1 zł netto ✔ Darmowa wysyłka od 600 zł brutto ✔ Możliwość wysyłania paczek na własnych listach przewozowych ✔ Zamówienia złożone i opłacone do godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia |
Dla kogo? | Dla tych, którzy kupują produkty na własny magazyn sklepu. | Dla tych, którzy nie chcą lub nie potrzebują posiadać własnego magazynu. | Ty zamawiasz, a my zajmujemy się pakowaniem i wysyłką Twoich paczek. |
Koszt: | SPRAWDŹ | SPRAWDŹ | SPRAWDŹ |
Dodatkowo płatne usługi: | ✔ Plik XML: dla klientów, którzy chcą się zsynchronizować z bioU przez plik XML (zawiera m.in. ceny zakupu, stawkę podatku VAT, ilości, daty przydatności, opisy i zdjęcia) | ✔ Plik XML: dla klientów, którzy chcą się zsynchronizować z bioU przez plik XML (zawiera m.in. ceny zakupu, stawkę podatku VAT, ilości, daty przydatności, opisy i zdjęcia) ✔ Zgoda na sprzedaż w marketplace'ach: dla klientów, którzy chcą sprzedawać na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, OLX, Empik, Medme, eBay, Morele, Ceneo, Nokaut itp.) | |
Dowiedz się więcej: | ✔ Czym jest cross-docking? ✔ Jakie opłaty obowiązują w cross-dockingu? | ✔ Czym jest dropshipping? ✔ Jakie opłaty obowiązują w dropshippingu? ✔ Jak złożyć zamówienie w modelu dropshipping? | |
Masz jeszcze więcej pytań? Sprawdź wszystkie odpowiedzi w naszym FAQ: SPRAWDŹ |
Czym jest cross-docking?
Cross-docking, czyli prowadzisz sprzedaż bez potrzeby inwestowania we własny magazyn!
Przy zarządzaniu sklepem internetowym pojawia się pytanie “jak najlepiej zaopatrywać się w towar i dostarczać go klientom?”.
W momencie kiedy coraz częściej szukamy oszczędności, pojawia się bardzo atrakcyjny model współpracy jakim jest cross-docking.
Model współpracy cross-docking jest coraz popularniejszy w branży e-commerce, gdyż znacząco ogranicza koszty prowadzenia firmy.
Innowacja takiego łańcucha logistycznego polega na wyeliminowaniu konieczności zakupu i magazynowania produktów
i związanego z tym ponoszenia nakładów finansowych.
Nie zostaniesz z wolno rotującymi produktami, ani Twoim problemem nie będą suplementy z krótką datą przydatności.
Jak taka współpraca wygląda w praktyce?
Zbierasz zamówienia od swoich klientów, a następnie w naszym panelu b2b tworzysz koszyk zgodny ze swoim aktualnym zapotrzebowaniem.
W ciągu doby wysyłamy towar, a po Twojej stronie zostaje wyłącznie wysyłka do klienta końcowego.
Gwarantujemy:
✔ plik integracyjny XML, na bazie którego w każdej chwili Twój sklep będzie oferować tylko dostępne w sprzedaży produkty (dostęp do pliku może wiązać się z dodatkowymi kosztami)
✔ dostęp do większości zdjęć i opisów produktów pełnej, kilkutysięcznej bazy towarowej,
✔ plik danych pozwalający na sprawne zaimportowanie bazy produktowej hurtowni do Twojego sklepu,
✔ sprawną wysyłkę dobrze zabezpieczonego towaru w przeciągu doby (zamówienia złożone do godziny 11:00 mają gwarancję wyjścia od nas jeszcze tego samego dnia).
Aby zacząć z nami współpracę w modelu cross-docking wystarczy, że zapoznasz się z zakładką "Zasady" i udostępnisz na swojej stronie produkty z naszej oferty, najlepiej za pomocą pliku XML.
Potem pozostaje tylko składanie zamówień na platformie b2b bioU oraz wysyłka do klienta końcowego.
Czym jest dropshipping?
Dropshipping = Ty sprzedajesz --> My wysyłamy...
… czyli jak prowadzić sklep internetowy bez inwestowania znacznych środków w magazyn i poświęcania czasu na procesy logistyczne, związane z obsługą zamówień?
Dropshipping to model logistyczny, w którym to Ty i Twój sklep odpowiadacie za pracę z Klientem detalicznym, natomiast wysyłką zamówień zajmujemy się my - hurtownia bioU.
Innymi słowy – Ty tworzysz sklep i sprzedajesz, a my robimy resztę roboty!
Sprzedaż w modelu dropshippingowym umożliwia proste i szybkie uruchomienie sklepu bez ponoszenia nakładów finansowych na zaopatrzenie i obsługę magazynu. Nie musisz się martwić ani o zatowarowanie, ani o pakowanie swoich przesyłek.
Zebranie, spakowanie oraz wysyłkę zamówienia bierzemy na siebie, dzięki czemu masz więcej czasu na promocję i rozwój swojego sklepu.
Gwarantujemy:
✔ dostęp do większości zdjęć i opisów produktów pełnej, kilkutysięcznej bazy towarowej,
✔ plik danych pozwalający na sprawne zaimportowanie bazy produktowej hurtowni do Twojego sklepu,
✔ plik integracyjny XML, na bazie którego w każdej chwili Twój sklep będzie oferować tylko dostępne w sprzedaży produkty (dostęp do pliku może wiązać się z dodatkowymi kosztami)
Wysyłamy Twoje zamówienia:
✔ w gładkich, nieobrandowanych opakowaniach oklejonych szarą taśmą klejącą,
✔ ale możemy użyć Twoich opakowań i taśm z Twoim logotypem (zapytaj o branding dla Twoich paczek),
✔ paczki nie zawierają żadnych dodatkowych materiałów od bioU, w szczególności konkurujących z działalnością partnera dropshipping...
✔ ... ale mogą do niej trafić materiały komunikujące produkty i marki z portfolio bioU wspierając sprzedaż i rozwój oferty Partnera dropshiping
✔ mogą do niej trafić również Twoje materiały, ulotki i gadżety (zapytaj o sampling),
✔ co najważniejsze, wszystkie poranne zamówienia wysyłamy jeszcze dziś – popołudniowe w kolejnym dniu roboczym,
✔ korzystamy z kurierów i z Paczkomat® InPost 24/7
✔ ale możemy realizować wysyłki na Twoich listach przewozowych
✔ również w opcji Allegro SMART
✔ również w opcji paczek pobraniowych
Jak złożyć zamówienie w modelu dropshipping?
Krok 1: Stwórz koszyk z produktami do dalszej wysyłki.
Krok 2: Dodaj do koszyka dodatkowy produkt o nazwie "Dropshipping"
(jedno zamówienie = 1 sztuka produktu "Dropshipping").
To dzięki niemu wiemy, że to jest zamówienie, które mamy za Ciebie wysłać do Twojego klienta.
W każdym drop-koszyku powinien znaleść się 1 produkt "dropshipping" - wyjściowy koszt produktu zgodny jest z informacjami umieszonymi na stronie bioU, natomiast cena produktu może być indywidualnie rabatowana. Produkt "dropshipping" pokrywa stałe koszty związane z pakowaniem pojedynczego zamówienia (np.: karton, taśma klejąca, skropak, wypełniacze, folia bąbelkowa etc.) i stanowi dla obsługi magazynu sygnał, w jakim modelu jest realizowane dane zamówienie.
Krok 3: Dodaj do koszyka wedle woli usługi dodatkowe, takie jak: Sampling i/lub Branding i/lub Fulfillment.
Są to usługi opcjonalne. Materiały do brandingu i/lub samplingu należy uprzednio dostarczyć do magazynu bioU (muszą zostać zaakceptowane przed pierwszym użyciem). Cennik usług zgodny z aktualną ofertą w bioU, rozliczany podobnie jak Dropshipping per każde zamówienie.
Krok 4: Wybierz sposób wysyłki zamówienia.
✔ Wysyłka na listach bioU (koszt zależnie od wybranej opcji wyliczy system hurtowni, możliwa również opcja "Pobranie" przy użyciu etykiet bioU). Uwaga! Nawet w opcji "pobranie" dla klienta zamówienie musi być opłacone przed wysyłką.
W komentarzu do każdego zamówienia z osobna wskaż (wklej) dane swojego klienta niezbędne do realizacji wysyłki, a w przypadku wysyłek pobraniowych także kwotę pobrania! Przy Paczkomat® InPost 24/7informacje wystarczające to: numer telefonu (polski standard, numer komórkowy), adres e-mail oraz kod maszyny. W przypadku wysyłek kurierskich - należy załączyć również imię i nazwisko odbiorcy, nazwę firmy (jeśli paczkę nadajemy na adres firmowy) oraz dokładne dane adresowe. W przypadku braku danych telefonicznych/mailowych bioU uzupełnienia dane wysyłkowe mailem/numerem komórkowym dropshipera. To po stronie Partnera w tej sytuacji leży zadbanie o przekazanie końcowemu odbiorcy danych niezbędnych do odbioru zamówienia.
albo
✔ Twój list przewozowy (bioU czeka z realizacją zamówienia na Twój list przewozowy). Pamiętaj, że to Ty musisz zadbać o zabezpieczenie odbioru przesyłek z lokalizacji bioU (kurierski pick-up). Tworząc etykietę do automatów Paczkomat® InPost 24/7 wskaż maszynę nadania WAW105M - to nasza maszyna nadawcza i odbiorcza. W komentarzu do każdego zamówienia z osobna wskaż (wklej) dane swojego klienta i/lub maszynę, w której paczkę odbierze Twój klient.
Jeśli paczka ma zostać nadana na Twoim liście przewozowym etykieta w odpowiednim formacie (dopasowana do drukarek typu "Zebra" - w uproszczeniu format 1/4-ta kartki A4) powinna zostać załączona do systemu już na etapie składania zamówienia.
Paczki odbiera od nas kurier i/lub zaprzyjaźniony punkt POP, ale zawsze dobrze mieć opcję włożenia jej do maszyny PPaczkomat® InPost 24/7, dlatego we wszystkich systemach ustaw "Samodzielnie nadam paczkę w paczkomacie" i wstaw właśnie WAW105.
O podjęcie przez kurierów wysyłek (tzw. pick-up paczek) opartych o listy przewozowe Partnerów z magazynu bioU zadbać musi Partner i zlecić odpowiednie podjęcie przesyłek z uwzględnieniem lokalizacji i dostępności czasowej bioU.
Na ten moment bioU może zaproponować, że do odwołania we własnym zakresie obsłuży podjęcie paczek kurierami firm:
DHL, UPS, DPD, InPost oraz ORLEN Paczka.
Krok 5: Zamówienie jest konfekcjonowane po księgowaniu wpłaty.
Dla stałych Partnerów możliwa realizacja na bazie przesyłanych potwierdzeń bankowych przelewu oraz opcja przedpłat z góry - jedna wygodna faktura w cyklu miesięcznie.
Krok 6: Pakowanie i wysyłka zamówienia.
Zamówienia opłacone do godziny 11:00 realizujemy tego samego dnia :)
Deklarujemy zwrot pobrań dla zamówień COD najpóźniej do 7-miu dni roboczych od chwili otrzymania zwrotów z firm logistycznych. Te z kolei deklarują terminy 1,5-2,5 tygodnia od chwili doręczenia paczki do odbiorcy końcowego na wykonanie zwrotu środków na nasz rachunek bankowy.