Zasady współpracy dla dystrybutorów detalicznych

Platforma hurtowych zakupów suplementów diety, ziół i naturalnych witamin, minerałów oraz aromaterapii bioU w domenie internetowej www.bioU.pl prowadzona jest przez firmę bioU Sp. z o.o. zarejestrowaną w KRS 0000917650.

Firma zarejestrowana jest pod adresem ul. Dąbrowszczaków 2 lok. 43, 03-474 Warszawa i nadano jej numer NIP 1133039645 oraz numer REGON 38976954900000.

 

Rozpoczęcie współpracy:

  1. Platforma przeznaczona jest dla użytkowników biznesowych i wymaga samodzielnej rejestracji/zalogowania się na podstronie http://www.biou.pl/Logowanie
  2. Dostęp do oferty handlowej możliwy jest po pozytywnej weryfikacji - użytkownicy po rejestracji akceptowani są przez administratorów hurtowni bioU, a aktywacja konta potwierdzana jest odpowiednią informacją zwrotną w formie wiadomości email (na chwilę obecną nie podejmujemy współpracy z osobami prywatnymi, działalnościami nierejestrowanymi, akceleratorami przedsiębiorczości/inkubatorami oraz podmiotami zagranicznymi)
  3. bioU zastrzega sobie prawo do nie podejmowania/zaprzestania współpracy z podmiotami o nieuregulowanej sytuacji rozliczeniowej zarówno w stosunku do właściciela marki bioU jak i kluczowych partnerów biznesowych hurtowni bioU
  4. Rejestrując się w hurtowni bioU użytkownik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na weryfikację podmiotu w biurach informacji gospodarczych, podmiotach z sektora bankowo-finansowego, wywiadowniach gospodarczych i podobnego typu instytucjach
  5. Pierwsze zamówienia (i do momentu przekroczenia obrotu 10.000 zł netto oraz upływu minimum trzech pełnych miesięcznych cykli rozliczeniowego) realizowane są na podstawie przedpłaty lub tzw. "pobrania"
  6. Ofertowanie i sprzedaż produktów w platformach marketplace (typu Allegro, Amazon etc.) wymaga osobnej indywidualnej zgody pisemnej ze strony bioU i może wiązać się z dodatkowymi kosztami
  7. Platforma handlowa bioU umożliwia jednorazowy dostęp do pliku integracyjnego (CSV/TXT) pozwalającego na automatyzację procesu wprowadzenie oferty bioU na stronie sprzedażowej kontrahenta - dostęp do pliku przyznawany jest indywidualnie i wiąże się z opłatą 300 zł netto. Opłata może być zwrócona partnerowi w formie rabatu do zamówień po przekroczeniu obrotu na poziomie 10.000 zł netto.
  8. Platforma handlowa bioU umożliwia dostęp do pliku XML pozwalającego na integrację i automatyzację procesów sprzedażowych - dostęp do pliku przyznawany jest indywidualnie i wiąże się z dodatkowymi kosztami/miesięcznym abonamentem w kwocie 300 zł netto. Do miesięcznego abonamentu przewidziany jest indywidualny rabat mogący sięgać 90% - przyznanie rabatu jest zależne od generowanego przez partnera obrotu oraz wpisywania się w zasady współpracy.
  9. Prezentowane zasady dotyczą również partnerów zainteresowanych współpracą w modelu "dropshipping" (wyjątkiem jest zniesienie minimum logistycznego); dla partnerów dropshipingowych przewidziano dodatkowe warunki - po rejestracji i aktywacji konta pytania o obsługę w modelu dropshiping prosimy kierować na adres kontakt@bioU.pl

 

Zasady bieżącej współpracy:

Wszelkie warunki handlowe, rabaty i wartości dodane dedykowane są tylko podmiotom, które prowadzą spójną z bioU politykę handlową. 

  1. Minimalna wysokość zamówienia hurtowego wynosi 300 złotych netto, minimum logistyczne nie obowiązuje partnerów przy współpracy Dropshippingowej.
  2. Zamówienia złożone i opłacone (w tym tzw. "pobrania") do godziny 11:00 w dniu roboczym są kompletowane i wysyłane tego samego dnia
  3. Realizacja zamówień uwarunkowana jest uregulowaniem wszystkich bieżących zobowiązań (opłacone faktury i należności)
  4. Każdorazowe nie opłacenie faktury w terminie powoduje, że 5 kolejnych zamówień realizowane będzie w oparciu o przedpłaty lub przesyłki-pobrania
  5. W przypadku przekroczenia limitu kwotowego 2.000 złotych netto wystawionych, nieopłaconych faktur (tzw. otwarte faktury składające się na aktualny kredyt kupiecki) użytkownik zobowiązany jest dokonać płatności przed złożeniem kolejnych zamówień
  6. Faktury wystawiane są z 7-dniowym terminem płatności
  7. Zamówienia przedpłacone przelewem bankowym premiowane będą dodatkowym rabatem wyliczanym i uwzględnianym automatycznie przez system hurtowni bioU
  8. bioU przyjmuje reklamacje najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego od chwili odebrania przesyłki z towarem i tego samego dnia w chwili odbioru w przypadku osobistego odbioru zamówienia
  9. Reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki przez przewoźnika wymagają każdorazowo spisania odpowiedniego protokołu z przedstawicielem firmy doręczającej (poprosimy o sprawne przekazanie poprawnie wypełnionego z przewoźnikiem protokołu do obsługi bioU)
  10. Reklamacje związane ze zwrotem towaru przyjmowane są tylko w przypadku przesłania produktów niezgodnych z zamówieniem; uczulamy i prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na terminy przydatności do spożycia preparatów (dostępne każdorazowo na stronie danego produktu; uwagi i sugestie w tej kwestii przyjmujemy tylko przed złożeniem zamówienia)
  11. Koszt pakowania i przesyłki towaru ponosi użytkownik składający zamówienie w hurtowni bioU
  12. Bezpłatna wysyłka na terenie Polski: zamówienia przekraczające wartością 600 złotych brutto przesyłane są bez opłaty logistycznej - bioU pokrywa koszty pakowania i logistyki na terenie kraju.
  13. W przypadku paczek nieodebranych przez odbiorcę koszty logistyczne (droga paczki tam i z powrotem) refakturowane są na odbiorcę
  14. W pozostałych wypadkach zastosowanie ma cennik dostaw - finalna kwota dostawy wyliczana jest automatycznie w podsumowaniu koszyka
  15. Hurtownia bioU oferuje dostawę zamówień w opcjach:
  • bezpłatnego odbioru osobistego (możliwe w siedzibie bioU, dokładny adres i mapa w zakładce kontakt; obsługa hurtowni bioU każdorazowo potwierdzi użytkownikowi osobną wiadomością email gotowość zamówienia do odebrania)
  • wysyłki kurierem (również tzw. paczka pobraniowa, płatna przy odbiorze)
  • wysyłka poprzez Paczkomat® InPost 24/7 (również tzw. paczka pobraniowa, płatna przy odbiorze)
  • istnieje także możliwość wysyłki na własnych listach przewozowych klienta. Odbiory kurierskie paczek w cyklu stałym realizują dla bioU usługodawcy obsługujący przesyłki DHL, ORLEN Paczka, Paczkomat® InPost 24/7 i kurier InPost. Paczki Paczkomat® InPost 24/7 muszą zostać mimo to nadane w trybie "Samodzielnie nadam paczkę w urządzeniu/automacie Paczkomat® Inpost" ze wskazaną maszyną WAW105M 

 

bioU przewiduje dodatkowe rabaty związane z generowanymi obrotami miesięcznymi. Rabaty przyznawane są na bazie deklarowanego z góry obrotu miesięcznego (deklaracje przyjmujemy najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego) i przyznawane są na żądanie po zamknięciu mięsiąca rozliczeniowego w formie upustów na zakupy (kody rabatowe) w kolejnym cyklu. Przyznany rabat ważny jest do końca miesiąca następującego po tym, za który został przyznany. Rabaty łączą się ze zniżką za przedpłatę i bezpłatną wysyłką zamówień oraz bieżącymi promocjami produktowymi.

  • przy obrocie miesięcznym powyżej 75.000 zł netto – rabat kwotowy przyznawany na kolejny miesiąc współpracy w wysokości 2% wygenerowanego obrotu; kwota zostanie zaokrąglona do pełnych dziesiątek złotych
  • przy obrocie miesięcznym powyżej 125.000 zł netto – rabat kwotowy przyznawany na kolejny miesiąc współpracy w wysokości 3% wygenerowanego obrotu; kwota zostanie zaokrąglona do pełnych dziesiątek złotych
  • przy obrocie miesięcznym powyżej 250.000 zł netto – rabat kwotowy przyznawany na kolejny miesiąc współpracy w wysokości 5% wygenerowanego obrotu; kwota zostanie zaokrąglona do pełnych dziesiątek złotych

 

Wszystkie ewentualne dodatkowe pytania i uwagi prosimy kierować na adres kontakt@bioU.pl

 

 

Zarejestruj się samodzielnie i/lub zaloguj w bioU i   SPRAWDŹ NAS!